Representant

Pia Susanne Johansen

Pia Susanne Johansens bor i Stavern. Hun er faglært resepsjonist fra hotell- og restaurantbransjen og jobber som organisasjons arbeider i Fellesforbundet avdeling 7, med ansvar for ungdom og Riksavtalen/hotell- og restaurantbransjen.

Pia Susanne Johansen

Bli bedre kjent med Pia Susanne Johansen:

Verdiene hennes er: Solidaritet, inkludering, og at alle skal ha like muligheter.

Pia Susanne brenner spesielt for et godt og trygt arbeidsliv for alle. Byutvikling, og at alle skal ha like muligheter brenner hun også for.

Pia Susanne utdyper hva hun mener med et godt og trygt arbeidsliv slik: "Et godt og trygt arbeidsliv, der alle har like muligheter. Arbeiderpartiet har alltid kjempet for et trygt arbeidsliv, og det skal vi fortsette med. Det er viktig at alle som kommer ut i jobb trives, og at vi får flest mulig ut i hele, faste stillinger. Arbeid til alle er en viktig hjertesak, og vi skal fortsette med å få flest mulig ungdommer ut i jobb. Stemmer du Arbeiderpartiet, skal vi sørge for et «varmere» samfunn, hvor det er rom for alle. Arbeid til alle er jobb nummer én."
Foto: Lise Reng